Tickets

Als zwembad zijn we gebonden aan het “Protocol Verantwoord Zwemmen”. Hierin staat:

  • “Het aantal bezoekers van de badinrichting dient actief bewaakt te worden en is gerelateerd aan hetgeen op de locatie en activiteiten verantwoord is binnen gestelde afstandsregels”;
  • “Bezoekers moeten geregistreerd worden zodat zij bereikt kunnen worden in geval van een eventuele corona uitbraak”.

Wij hebben gekozen voor een ticket reserveringssysteem.

Hoe werkt dit? Bezoekers aan ons bad dienen vooraf (online) een ticket te reserveren (en te betalen) voor een afgesproken tijdstip. Daartoe hebben wij onze openingstijden verdeeld in zogenaamde zwemblokken. Voor de tijden van de zwemblokken, zie  http://bosbad-zwinderen.nl/openingstijden-seizoen2020/  Een e-ticket voor een zwemblok kost € 2,50. Kinderen tot 3 jaar hebben gratis entree. In ons ticket reserveringssysteem reserveer je een of meerdere tickets voor het zwemblok van je keuze. Je kiest voor het tijdslot met de begintijd van het zwemblok. Nadat je het aantal tickets hebt aangegeven, kun je je gegevens invullen en vervolgens het ticket of de tickets betalen. Nadat je betaald hebt, krijg je je e-ticket(s) via de e-mail toegestuurd. Dus: een bezoeker reserveert vooraf voor een zwemblok via ons online ticket reserveringssysteem. Een e-ticket voor een zwemblok kost € 2,50. Kinderen tot 3 jaar hebben gratis entree.

Het gereserveerde e-ticket (ook het gratis e-ticket) dient te worden uitgeprint en meegenomen naar het zwembad. Het is ook mogelijk de QR-code van het e-ticket te scannen vanaf een smartphone of tablet. Met behulp van de QR-code op het e-ticket kan via “een poortje” op of vanaf het afgesproken tijdstip (de begintijd van het zwemblok) toegang worden verkregen tot het zwembad. Nadat de tijd om is (einde zwemblok), dient men het zwembad te verlaten. Dus: kom alleen als je vooraf een e-ticket hebt gereserveerd. Zwemmers zonder reservering worden niet toegelaten! Er kan geen kaartje meer worden gekocht bij ‘de kassa’!

N.B. Wij horen regelmatig dat bezoekers een e-ticket hebben gereserveerd (en betaald) en dat ze deze niet hebben ontvangen via de e-mail. Het blijkt dan dat de e-mail met het e-ticket in de spam is terecht gekomen. Dus: als je binnen een kwartier geen e-mail met e-ticket hebt ontvangen, check dan even je spamberichten.

Naar ons online ticket reserveringssysteem:

https://bosbadzwinderen.ticketteam.com/